From Sam Singer with respect to the Ellison and von Bothmer view settlement we reported:

The story on Socketsite regarding a payment of $2 million is wholly false and incorrect, according to a conversation I just had with the family. Socketsite’s “plugged in” source must be plugged into a bottle of Johnnie Walker.

Consider this a placeholder until we can resolve conflicting reports at which time we’ll republish and open the discussion back up for debate (or flogging as the case may be).

Recent Articles

Comments from “Plugged-In” Readers